By using this website, you agree to the use of cookies as described in our Privacy Policy.

logo

webdesign

Pašto tikrinimas

Kartais reikia pasidalinti tuo, ką naujo sužinojau. Neseniai įsigijau iPadą, tiesa senutėlį, nekainavo, bet nusipirkau ir naujausią iPhone..

Susitvarkiau visus paštus, o jų kaip tinklapių kūrėja turiu labai daug. Be to ir internete ne pirmi metai, tai turto prisigyvenau. Žiūriu, pradėjo man google pranešinėti (saugumą vaidina), kad kažkas prisijungė prie mano vieno ar kito pašto su iPhone ar su iPadu. Arba kitur užblokuoja man įeiti, paskui giriasi, kad jie užblokavo. Atsibodo, bet atrodo, pagaliau aš Google pripratinau prie tų visų prisijungimų.

O Zebra (dabar telia) pašte vėl kažkokie nesusipratimai. Konfiguracijoje nieko nekeičiau, o staiga pradėjo išmetinėti lentelę vardo ir slaptažodžio įrašymui. Viskas įrašyta, laiškai ateina ir išeina. Parašiau, patikrino, viskas gerai, dėžutė neblokuojama ir nukreipė 118 mokamai konsultacijai. Žinau aš ten, kiek reikia laukti ir klausinėti visų instrukcijų ir dar mokėti už tai. Parašiau, kad manęs netenkina mokamos konsultacijos. Pasirodo, galima jiems ir parašyti Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Informacija gal pasenusi, tai buvo 2015 m. Parašiau ir išsiaiškinau. Pasirodo, tokia problema atsiranda kai paštą naudoji keliomis pašto programomis, tai yra kaip paštas naudojamas keliuose įrenginuose  (pvz: Microsoft Outlook, telefone ar planšetėje).

Tokiu atveju kai vienas programa yra prisijungusi prie  gavimo serverio kita programa prašys prisijungimo duomenų ir jie netiks nors vedama teisingai. Čia kyla problema dėl to kad Teo pašto serveris palaiko tik viena prisijungimą vienu metu. Problemos sprendimas - naudotis viena programa arba skirtingu laiku. Telia pašto nebeturiu, bet yra serveriniai paštai, juos kofigūravau Outlook'e.

 

  • Peržiūros: 95

webdesign an

teises

kitas

ornamentas2

ornamentas