Pašto tikrinimas
O Zebra (dabar telia) pašte vėl kažkokie nesusipratimai. Konfiguracijoje nieko nekeičiau, o staiga pradėjo išmetinėti lentelę vardo ir slaptažodžio įrašymui. Viskas įrašyta, laiškai ateina ir išeina. Parašiau, patikrino, viskas gerai, dėžutė neblokuojama ir nukreipė 118 mokamai konsultacijai. Žinau aš ten, kiek reikia laukti ir klausinėti visų instrukcijų ir dar mokėti už tai. Parašiau, kad manęs netenkina mokamos konsultacijos. Pasirodo, galima jiems ir parašyti
Informacija gal pasenusi, tai buvo 2015 m. Parašiau ir išsiaiškinau. Pasirodo, tokia problema atsiranda kai paštą naudoji keliomis pašto programomis, tai yra kaip paštas naudojamas keliuose įrenginuose (pvz: Microsoft Outlook, telefone ar planšetėje).
Tokiu atveju kai vienas programa yra prisijungusi prie gavimo serverio kita programa prašys prisijungimo duomenų ir jie netiks nors vedama teisingai. Čia kyla problema dėl to kad Teo pašto serveris palaiko tik viena prisijungimą vienu metu. Problemos sprendimas - naudotis viena programa arba skirtingu laiku. Telia pašto nebeturiu, bet yra serveriniai paštai, juos kofigūravau Outlook'e.
- Peržiūros: 241