By using this website, you agree to the use of cookies as described in our Privacy Policy.

logo

Italija, Monakas

2016 m. kelionė "Italijos gėlių pakrantė, aplankant Monaką"

Filmo santrauka

Pirmoji diena.  Išvažiavome šeštą val. ryto. Autobusas  atvyko iš Kauno su kauniečiais. Diena apsiniaukusi, sėdime po vieną, nes yra láisvos vietos tų, kurie skrenda léktuvu. Važiuojame gražiu Lenkijos keliu kur kažkada gyveno jotvingiai, prusai, kraštovaizdis suformuotas ledynmećiu. Seinai, įdomi katedra, kur palaidotas Antanas Baranauskas. Sustojame atokvėpio Augustave.

Gidas jau skambino mūsų kelionių organizatoriui Donatui, greitai paimsime dar kelis keliauninkus, kurie paliko Lenkijoje po ekskursijos – apsilankymo Varšuvos didžiajame teatre. Lenkijoje augmenija pasidengusi švelnia žaluma, žydi vyšnios. Pravažiuojame Lomžą, Varšuvą, Tomasz Mazovieckij. Vairuotojai varo autobusą be sustojimo, matyt nori pavyti laiką. Jo kaip visada daug sugaišome kamščiuose prie Varšuvos. Diena ilga, nes ir kėlėmės anksti, ir valanda pasukta atgal. Rodos važiavimui galo nebus. Išsigiedrijo, laukai žaliuoja, iki Vroclavo liko 35 km. Gerai, kad puse mūsų keliautojų skrenda léktuvu, tai autobusas pustuštis ir mes galime net pagulėti.

Antroji diena. Išvykstame iš Prahos. Lauke lyja ir šalta. Šiandien vél pravažiuosime 1000 km. Gidas pasakoja Prahos miesto istorijos legendą. Daug mineralinių gelmių ir daug įgriūvų. Nuostabus zoologijos sodas, kuris konkuruoja su Wroclavo sodu. Grojantys fontanai. Senamiestis - bokštų ir bažnyčių miestas. Didinga gelžinkelio stotis. Jojantis Vaclovas į Prahą. Virš Vltavos upės atsiveria šv. Vytauto katedra. Paliekame Prahą. Autobusą buvo sustabdžius mobilioji policija, patikrino dokumentus, užregistravo ir palinkėjo gero kelio.

• Peržiūros: 730

Buvome tokie

Fotosesija Bajorų rūmuose

• Peržiūros: 658

Pasivažinėjimas riedžiais

2012-06-10

Pirmą kartą

Susigalvojome visa šeima pasivažinėti riedžiais (Segway), net septyniese. Daugeliui iš mūsų tai buvo pirmas kartas.

Aš primojoje gatvėje kritau... , susimušiau galvą - iššoko nemažas gūzas. Susipainiojo mano riedžiai, pradėjo suktis, o išsigandau aš mašinos. Iš viso pirmasis kelias buvo nesaugus važiuojančiam pirmą kartą. Tai Vilniaus gatvė, pilna žmonių (18 val), pilna mašinų, tai važiuot ant šaligatvio, tai gatve, išsigandau būtent mašinos...

Vėliau Gedimino prospektu buvo visai smagu, paupiu iki Baltojo tilto, per aikštę, prospektu ir vėl Vilniaus gatve. Grįžtant jaučiausi drąsesnė. Numatytas maršrutas turėjo vesti į Trijų kryžių kalną, bet dėl visokių kliūčių (riedžiai atsijungė, kvietėme pagalbą) nebespėjome.

• Peržiūros: 240

Paskaitos "Dingęs Vilnius"

2012-02-11

2012-ieji metai paskelbti aktyvaus senėjimo ir kartų dialogo metais. Norėdami prisidėti prie šios iniciatyvos, VšĮ Vilniaus senamiesčio atnaujinimo agentūros darbuotojai surengė nemokamų paskaitų ciklą senjorams „Dingęs Vilnius“.

Pirmoji paskaita „XIX a. Vilnius senose fotografijose“ vyko vasario 9 d. Buvo rodomos senojo Vilniaus skaidrės, remiantis V.Drėmos knyga "Dingęs Vilnius" bei kitais šaltiniai.. Paskaitą skaitė ir demonstravo skaidres Vilniaus senamiesčio atnaujinimo agentūros vyriausioji architektė Jūratė Raugalienė.

• Peržiūros: 231

Vakaras su Č. Milošu

2011-06-26

Šiandien buvome iškilmingame koncerte - vakare, skirtame Nobelio literatūros premijos laureato poeto Česlovo Milošo 100-sioms gimimo metinėms paminėti, kuris vyko šv. Jonų bažnyčioje.