Ši žmogiškų santykių, kovos už meilę ir netekties drama spalvingais viražais skleidėsi ir tebesiskleidžia literatūroje, dailėje, šokyje, teatre. Šiandien senosios muzikos ir šokio ansamblis „Banchetto musicale" ją interpretuoja savaip. Šį kartą scenoje nebuvo konkrečių personažų. Atkurtose Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų erdvėse, kuriose atgyja Žygimanto Augusto ir Barboros Radvilaitės atminimas, prieš žiūrovų akis iškilo visiems žinomi garsiosios meilės istorijos epizodai... Jaunų žmonių pažintis Vilniuje, pasilinksminimo rūmuose sūkury. Slapti susitikimai galerijoje, kuri jungė renesansinę Lietuvos didžiųjų kunigaikščių rezidenciją su Radvilų rūmais. Gražūs ir gilūs jausmai, nenuslopinti pavydo bei intrigų, lydėjusių slaptas jungtuves ir iškilmingą Barboros karūnavimą...
„Fortūnos rato" tema rutuliojama atliekant XVI šimtmečio itališkus dvaro šokius. Juos pastatė pirmoji „Banchetto musicale" choreografė, autoritetinga Renesanso epochos šokių žinovė Barbara Sparti iš Romos, prieš metus vėl atvykusi į Vilnių. Kai kurių šokių aprašymus ji neseniai surado Italijos archyvuose ir pastatė pirmą kartą prisidėdama prie šios programos įgyvendinimo.
Žygimanto Augusto ir Barboros Radvilaitės jausmų dramą taip pat atskleidė ir aktorės Birutės Mar sukurti žodžiai, skaitomi Motiejaus Kazimiero Sarbievijaus, Vlado Braziūno, „Giesmių giesmės" posmai, cituojamos istorikės Anelės Butkuvienės mintys. Meilės ir ilgesio jausmai liejoai soprano Ievos Gaidamavičiūtės ir boso Artūro Miknaičio atliekamomis itališkomis frotolomis, spalvingomis „rūmų kapelos" melodijomis.